ayato ayato
1732
BLOG

Już słynniejszy od Wałęsy!

ayato ayato Polityka Obserwuj notkę 1

Prawie miliard odsłon na you tube!..Niebywały fenomen, ale mało kto wie, o czym to jest...Cóż, bariera językowa...

Po tym, jak przypadkowo - kiedym zdawał meldunek w obcej ambasadzie - wpadł w moje ręce samouczek pt „Koreański w trzy godziny” - bliżej się postanowiłem przyjrzeć warstwie lirycznej tego hitu.

Podskórnie czułem, ze coś, co przyciąga uwagę miliarda ludzi na całym świecie, nie może być przekazem o dupie Maryni...Ale nie spodziewałem się ze żmudna translatorska praca doprowadzi mnie do rezultatu, który z obywatelską dumą poniżej prezentuję. W sumie nie jestem jednak zdziwiony. Już od dawna przypuszczałem, ze to wcale nie Wałęsa jest najbardziej znanym na świecie, a więc i w Korei – żyjącym Polakiem...A panu Psy – wielkie podziękowanie! Dołącza do innych zagranicznych wykonawców, takich jak choćby Sabaton, od których Polacy mogą się w końcu i bez opresyjnej cenzury dowiedzieć o swojej wielkości i wyjątkowości...

Za wierne tłumaczenie ręczę, bo chyba bez znaczenia jest, to że samouczek o którym wspomniałem, wydany został w Phenianie?...

PS>. Dołożyłem patriotycznych starań, by dostosować translację do linii melodycznej, tak aby pieśń ta , nim stanie się naszym narodowym dziedzictwem, mogła już teraz w pełnej krasie wybrzmiewać, choćby na spotkaniach w Klubach Gazety Polskiej. Do dzieła!

 
Ja wybawię Was
Zbawię Was

To fakt oczywisty, że jestem miarą dobra
Ja żyję dla Ojczyzny, z nią mierzę się jak mocarz
I choć szatanów czynnych, panoszy się tu horda
Jak o-po-ka trwam – popatrz...

Teraz marszczę brew – nikt mnie nie zwiedzie „złotym cielcem”
Teraz śmieje się - i ze mną cały tłum się śmieje
Teraz władczy gest – ta ziemia potrzebuje Pana
Teraz widzę krew – więc krzyczcie: „Hańba”

Moje dzieło, przewyższy wszystko, co znał świat. Tak! - Nie łaknę braw, (mlask)
Moje dzieło, rodakom wskaże prosty szlak. Tak! - Nie łaknę braw, ach
Mi wystarczy tylko to, że zbawię Waaaas!

To mój poległ Brat
Zbawię was
Ja wybawię was
Zbawię was
Ja wybawię was

Ech, naród cierpi...
(Ja wybawię Was)
Ech, naród cierpi...

To fakt oczywisty, że jest w niewoli Polska
W krąg zdrajcy, łże elity, na każdym kroku zmowa 
Lecz przyjdzie dzień odpłaty i ta godzina sądna
Tusk trafi za kraty - popatrz …

Teraz rządzę ja - już chińskiej równi my potędze
Teraz rządzę ja - a wolność kwitnie, jak na Węgrzech
Teraz rządzę ja - i nasze są egipskie plaże
Teraz rządzę, ja...kurwa, wam pokażę!...

Moje dzieło, przewyższy wszystko co znał świat. Tak ! - Nie łaknę braw, (mlask)
Moje dzieło, rodakom wskaże prosty szlak. Tak! - Nie łaknę braw, ach
Mi wystarczy tylko to, że zbawię Waaaas!

To mój poległ Brat
Zbawię was
Ja wybawię was
Zbawię was
Ja wybawię was

Ech, naród cierpi...
(Ja wybawię Was)
Ech, naród cierpi..

Nie wierz im, że jestem zwykły świr
brednie, brednie, to jest mowa nienawiści ich
Nie wierz im, że mi się zemsta śni
brednie, brednie, to jest mowa nienawiści ich, gdyż...

Ja wybawię was

Ech, naród cierpi...
(Ja wybawię Was)
Ech, naród cierpi...

Ja wybawię Was

 

Clip w komentarzu - słabo przeszkolony jestem jednak.

 

ayato
O mnie ayato

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka